Alle categoriëen

Informatie

Waar gaat je vraag over?
 

Bestellen

Kan ik een bestelling opnieuw plaatsen?

Ja, dat is ook nog eens heel eenvoudig! Ga naar de tab 'bestellingen' links in je account en open de bestelling die je opnieuw wilt plaatsen. Klik vervolgens op de blauwe knop 'optiemenu', ga naar 'opnieuw bestellen' en selecteer de artikelen die je nog een keer wilt bestellen. Deze artikelen (inclusief bestand) worden dan in je winkelwagen geplaatst. Open je winkelwagen, controleer de bestanden en bestellen maar. Easy peasy!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Voor 72-uurs leveringen heb je maximaal een uur om de bestelling te annuleren. Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk produceren om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.

Je bestelling annuleren doe je zo: ga naar de tab 'bestellingen' links in je account en open de bestelling die je wilt annuleren. Klik vervolgens op de blauwe knop 'optiemenu' en ga naar 'bestelling annuleren'. Daar kun jij je bestelling kosteloos annuleren. Kun je de knop niet aanklikken? Dan is annuleren helaas niet meer mogelijk.

Wat is de aanlevertijd voor een bestelling?

Goed dat je het vraagt, op tijd zijn is belangrijk! Check de aanlevertijden bovenaan de productpagina's op mijnpubliciteit.be.

Ben je te laat met bestellen? Oeps! De bezorgdatum verschuift automatisch één dag op. Misschien kun je nog wel kiezen voor een spoedlevering. Wil je een spoedbestelling binnen één werkdag laten bezorgen door ONB? Bestel dan voor 21:30 uur. Wil je de spoedbestelling liever laten bezorgen door DHL? Dan is 16:30 uur de deadline voor het plaatsen van je besteling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, helaas. Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Maar, zolang wij je bestelling nog niet in productie hebben genomen, kun je de bestelling in de meeste gevallen gelukkig kosteloos annuleren. Vervolgens kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste wijzigingen.

Voor 72-uurs leveringen heb je minimaal een uur tijd om de bestelling te annuleren. Annuleren is mogelijk totdat deze in productie is. Voor 24 en 48-uurs levering is deze optie er helaas niet. Waarom? Deze bestellingen produceren we zo snel mogelijk produceren om jou de korte levertijd te kunnen garanderen.

Kom ik in aanmerking voor volumekorting?

Bestel je een product in een grote hoeveelheid van hetzelfde materiaal? Da's voordelig! Je korting wordt automatisch verrekend in de winkelwagen. Door de diversiteit van ons assortiment verschilt de volumekorting per product en materiaal.

Kan ik een offerte aanvragen?

Natuurlijk, als je een opdracht hebt met een hoge oplage en/of een groot oppervlakte dan is het mogelijk een offerte aan te vragen. Stuur een e-mail met een duidelijke omschrijving van de opdracht naar info@mijn-reclame.be of info@mijnpubliciteit.be. We streven er naar om je binnen één werkdag een passend aanbod te doen.

Kan ik producten los of op een speciale manier laten inpakken?

Ja, dat kan! Tijdens het afronden van je bestelling kun je aanvinken dat je de artikelen anders wilt verpakken. Omschrijf vervolgens om welke artikelen het gaat en hoe wij deze mogen verpakken. Je betaalt hier een meerprijs voor. We proberen je binnen één werkdag een voorstel te doen.

Let op: deze optie is niet beschikbaar voor spoedopdrachten.

Algemeen

Hoe kan ik klant worden bij Mijn Publiciteit?

Bij Mijn Publiciteit leveren we exclusief aan resellers. Uhhh, resellers?! Resellers zijn wederverkopers die allemaal op een eigen manier waarde toevoegen aan de producten van Mijn Publiciteit. Dit doen zij op het gebied van signing, reclame, interieur, textiel, beurzen, events en webshops.

Nieuwsgierig? Klik hier voor meer informatie en het aanvragen van je gratis account. Bij Mijn Publiciteit nemen we graag de tijd om jou wegwijs te maken. Het team New Customer Success ontvangt je met open armen.

Kan ik als Belgische ondernemer ook klant worden?

Natuurlijk, je bent van harte welkom! Geef je ondernemingsnummer door bij het aanvragen van je account. Zo hebben wij toegang tot je gegevens in het ondernemingsregister.

Nieuwsgierig? Klik hier voor meer informatie en het aanvragen van een gratis account. Bij Mijn Publiciteit nemen we graag de tijd om jou wegwijs te maken. Het team New Customer Success ontvangt je met open armen.

Hoe kan ik mijn klacht indienen?

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent! We lossen het met alle liefde voor je op.

Heb je een klacht over één of meerdere artikelen? Ga dan naar de tab 'bestellingen' links in je account, open de bestelling waarover je een klacht hebt en klik vervolgens op de blauwe knop 'optiemenu'. Ga naar 'klacht indienen' en vul het formulier in.

Onze tip: maak voor een zichtbare klacht vooraf foto's van de artikelen en de verpakking daarvan. Zo kunnen we je klacht nog beter en sneller behandelen!

Heb je een klacht over een ander onderwerp? Dan horen we het graag. Neem contact met ons op of stuur een mail naar info@mijn-reclame.be of info@mijnpubliciteit.be.

Wat is de status van mijn klacht?

We doen er alles aan om het goed met je te maken. Een klacht is natuurlijk al vervelend genoeg. Daarom proberen we je klacht zo snel mogelijk te behandelen, meestal lukt dat binnen één werkdag. Helaas kun je de status van je klacht niet online bekijken. Natuurlijk mag je altijd contact met ons opnemen voor een update!

Hoe maak ik een extra account aan voor mijn collega?

Een extra account aanmaken is heel handig als je met meerdere mensen samenwerkt. Voeg zelf accounts toe zodat meerdere mensen binnen jouw organisatie kunnen inloggen en bestellen met eigen inloggegevens.

Dat is heel simpel: klik op je profielafbeelding rechts in je account, ga naar de tab 'gegevens en voorkeuren' en klik vervolgens op 'accounts beheren'. Daar kun je e-mailadressen toevoegen die achter het apenstaartje (@) gelijk zijn aan je eigen account. Wil je graag een ander e-mailadres toevoegen? Neem dan contact met ons op. We fixen het voor je.

Hoe vraag ik een samplebox aan?

Producten en materialen moet je zien, voelen én testen. Dat begrijpen we. Daarom hebben we een Mijn Publiciteitbox voor je ontwikkeld. Met de Mijn Publiciteitbox vinden jij en je klanten heel gemakkelijke een materiaal vinden voor elke toepassing. Neem ze in je handen en ervaar de verschillen.

Een box vol inspiratie! Ga voor de Mijn Publiciteitbox als je meer dan tien stalen wilt bestellen. Met deze box laat je jouw klant in een verkoopgesprek zien en voelen wat jij te bieden hebt. Vraag 'm via info@mijn-reclame.be of info@mijnpubliciteit.be aan.

Wat is het bezoekadres van Mijn Publiciteit?

Hé, wil je langskomen in Oudenaarde? Wat leuk! Je bent van harte welkom op:

Ronseweg 68
9700 Oudenaarde
België

En ohja, de auto parkeer je gewoon voor de deur! Wel zo handig. Tot dan!

Bezorgen & afhalen

Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Jazeker, je kunt het bezorgadres wijzigen totdat je bestelling is verzonden. Ga naar de tab 'bestellingen' links in je account, open de bestelling waarvan je het adres wilt veranderen en klik vervolgens op de blauwe knop 'optiemenu'. Ga naar 'bezorgadres wijzigen' en vul de nieuwe adresgegevens in.

Kan mijn bestelling met spoed worden geleverd?

Ja, de meeste artikelen in ons assortiment kun je de volgende dag ophalen of met spoed laten bezorgen als je voor 16:30 uur besteld. Maar, voor niets gaat de zon op! Voor deze snelle service betaal je een spoedtoeslag. Op de productpagina's op mijnpubliciteit.be vind je de actuele levertijden en prijzen.

Kan ik de bestelling op een beurs, evenement of bouwplaats laten bezorgen?

Ja, ONB Bezorgdienst levert op ieder gewenste locatie. Laat je bestelling bezorgen waar jij wilt, geen locatie is te gek!

Onze tip: geef voor ONB-zendingen de naam en het telefoonnummer van de contactpersoon op locatie aan ons door via info@mijn-reclame.be of info@mijnpubliciteit.be.

Er is niemand aanwezig op het verwachte bezorgmoment. Wat gebeurt er met het pakket?

Iedere bezorgdienst fixt dit op een andere manier:

PostNL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, gaat je pakket direct naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Er volgt dus geen tweede bezorgpoging.

DHL: De chauffeur probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. Mocht ook de tweede bezorgpoging niet lukken, wordt jouw pakket afgeleverd bij de dichtsbijzijnde afhaalpunt.

ONB: Ook de chauffeur van ONB probeert jouw pakket bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken, komen ze de volgende werkdag weer bij jou langs met je pakket. In de meeste gevallen nemen ze contact met je op om samen met jou een oplossing te vinden.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Dat is easy peasy! Op het moment dat je bestelling is verzonden, ontvang je de verzendbevestiging in een e-mail. Daarmee volg jij eenvoudig de zending. Daarnaast kun je de actuele status van je verzending bekijken in je account: ga naar 'bestellingen' links in je account en open de bestelling waarvan je de status wilt bekijken.

Onze tip: laat ook jouw klant eenvoudig zijn bestelling volgen. Zodra de bestelling is aangemaakt, krijg jij in de opdrachtbevestiging een unieke link toegestuurd. Ook vind je deze terug in je account onder 'bestellingen'. Deel de link met je klant, zo ben je alle vragen over verzending door! No worries: de pagina is natuurlijk volledig whitelabel, je klant ziet dus nergens Mijn Publiciteit staan.

Kan ik de bestelling rechtstreeks naar mijn klant sturen?

Natuurlijk! We versturen alles geheel whitelabel in blanco pakketten. Op de verpakkingen ziet jouw klant dus nergens Mijn Publiciteit staan. Zo kun jij de bestelling zonder zorgen direct laten bezorgen bij klanten!

Onze tip: personaliseer je bestelling en voeg je eigen pakbon toe. Dit doe je tijdens het afronden van je bestelling. Upload bijvoorbeeld een persoonlijke briefje voor jouw klant. Wat je maar wilt. Laat je creativiteit gaan en maak van de pakbon een slimme verkoopkans!

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Let's talk about money. Bij Mijn Publiciteit heb je keuze uit verschillende betaalmethoden:

iDEAL: voor Nederlandse bankrekeningen.
Bancontact: voor Belgische bankrekeningen.
Creditcard: beschikbaar voor Mastercard en Visa.
Op rekening: betaal achteraf via iDEAL, automatische incasso (SEPA) of maak het bedrag handmatig over.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Die hebben we natuurlijk niet voor je verstopt. Onder de tab ‘facturen’ in het menu links in je account, vind je al jouw facturen in één overzicht. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons ook een digitale factuur in je mailbox.

Hoe betaal ik een openstaande factuur?

Onder de tab ‘facturen’ in het menu links in je account, vind je al jouw facturen in één overzicht. Betalen doe je direct vanuit het overzicht. Zo heb jij je administratie altijd op orde!

Ook ontvang je na het plaatsen van je bestelling een digitale factuur in je mailbox. Maak je gebruik van een Nederlandse bank? Klik dan op de blauwe knop 'betaal met iDEAL' om het bedrag direct over te maken. Betaal je met een Belgische bankrekening? Dan kun je ook direct betalen met Bancontact.

Wil je het openstaande bedrag handmatig overmaken? Dat mag natuurlijk ook! Vermeld dan altijd je factuur- en debiteurnummer in de betaalomschrijving. Zo verwerken we jouw betaling nog makkelijker en sneller.

Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

Stuur een mail met je nieuwe gegevens naar info@mijn-reclame.be of info@mijnpubliciteit.be. Wij passen het met veel plezier voor je aan.

Mijn factuur klopt niet. Wat moet ik doen?

Dat is natuurlijk vervelend. Neem contact met ons op ons, dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op!

Hoe wijzig ik het e-mailadres waarop ik mijn facturen ontvang?

Dat doen wij met alle liefde voor je! Stuur een mail met daarin het nieuwe e-mailadres naar info@mijn-reclame.be of info@mijnpubliciteit.be.